2012. március 14., szerda

Giballa Kstalin konyhája: Túrós bukta


 Az előírt módon leveles tésztát készítünk, vagy nyugodtan használjunk készen kaphatót, szerintem ezek is kiváló termékek.Jelen esetben én is abból csináltam, annak ellenérem hogy volt a fagyasztóba amit már előre behajtogattam, csak nem volt már  időm kinyújtani,
A mazsolát rumba áztattam még előző este. A túrót összekevertem  tojás sárgájával, vaníliás cukorral  (ízlés szerint, én nem csinálom "édesre az édességet"), keverek még bele kevés vaniliás pudingport, hozzáadom a lecsöpögtetett mazsolát,
A leveles tésztát kb. 8x8 cm-es kockákra vágom, közepükbe 1-1 ek. túrót teszek és a négy csücskénél összefogva jól összecsippentem,
180 oC-ra (légkeverés) előmelegített sütőbe aranysárgára sütjük, vaníliás porcukorra szórjuk meg,
A tésztát kb. 8x8 cm-es kockákra vágtam.

Nincsenek megjegyzések: