2012. szeptember 8., szombat

Kopaszbarack (nektarin) és szilvabefőtt



Az előző befőzésből maradt egy jó adag szirupom, amit a hűtőbe őrrizgettem. Igazából már nem akartam többet spájzolni, de sajnáltam a finom kicsit birsalmaízű, kicsit citrusos öntetet.
Vásárlásnál megláttam a szép kemény nektarinokat és a szilvát, hát vásároltam néhány kilót.
A gyümölcsöket előkészítettem (mostam, magoztam) és a forrásban lévő szirupba dobtam úgy 30 mp-re, mert nem akartam, hogy megpuhuljanak. Takarosan üvegekbe rakosgattam őket és ráöntöttem a forró szirupot. Hát nem volt egy nagy ügy.
Posted by Picasa
Kérek minden kedves blog olvasót (aki látja), hogy szavazzon a Kati Panzióra. Az alábbi linkre kattintva a szálláshely oldalán kicsit lefele görgetve megtalálható a "Szavazok a szálláshelyre" embléma, arra klikkelve csak fél percet vesz igénybe. Köszönöm azoknak aki szánnak rá pár percet. http://szallas.hu/kati-panzio-torokbalint

Nincsenek megjegyzések: